Infoavond voor huisartsen 5 december '17

Mensen met een persoonlijkheidsstoornis kloppen vaak als eerste met een scala aan klachten aan bij de huisarts. Ze hebben bijvoorbeeld last van angst, somberheid, slecht slapen, lichamelijke klachten, problemen op het werk of in hun relatie. Bij een aantal van deze patiënten verloopt het contact moeizamer. Ze worden omschreven als “moeilijke" mensen. Niet zelden kampen deze patiënten met emotieregulatiestoornis of een persoonlijkheidsproblematiek.

Op dinsdag 5 december ‘17 nodigen we huisartsen uit de regio uit voor een infoavond over hoe ze in hun praktijk kunnen omgaan met patiënten met een persoonlijkheidsproblematiek. Valerie Fonteyne, psychologe en therapeutisch verantwoordelijke van de afdeling voor persoonlijkheidsstoornissen in psychiatrisch ziekenhuis Sint-Camillus, zal daarvoor de nodige handvaten aanreiken.

Bent u (huis)arts en wilt u meer details over deze infoavond?
Meer info en inschrijven via inschrijvingen [at] pccaritas [dot] be, met vermelding van uw RIZIV-nummer.